Problemy z drukowaniem

Jeżeli wysłałeś do wydrukowania jakiś dokument, a nie znalazłeś go na drukarce, może to oznaczać jeden z poniższych problemów:

Dokument zabrał ktoś inny

Sytuacja taka zdarza się rzadko, ale nie można jej wykluczyć. Ktoś przez pomyłkę mógł zabrać Twoje kartki (szczególnie wtedy, gdy czekały na odbiór zbyt długo). Najlepiej więc wydruki odbierać bezpośrednio po wysłaniu ich na drukarkę.

Przekroczony limit

Jeśli wyślesz do druku więcej kartek, niż wynosi Twój limit, wtedy żadna z nich nie zostanie wydrukowana (nie licz że wydrukowane zostanie "ile się da"). Sprawdź po prostu swój limit i wybierz tylko tyle stron, ile się w nim mieści.

Brak uprawnień

Drukarka to tylko urządzenie. Czasami więc zdarzają się awarie. Drukowanie nie jest wtedy możliwe, albo, co gorsza, jakość wydruku jest bardzo niska.
Najczęściej dzieje się tak z powodu zużycia tonera. Aby studenci nie tracili niepotrzebnie kartek ze swojego limitu, blokujemy wówczas możliwość drukowania do czasu usunięcia problemu.

Zacięty papier

Czasem może się zdarzyć, że papier w drukarce zatnie się. Na jej wyświetlaczu pojawia się wówczas odpowiedni komunikat opisujący usterkę. Poinformuj o tym obsługę w pokoju A1-26. Problem zostanie usunięty, a uszkodzone kartki dodane z powrotem do limitu.

Nigdy nie próbuj samemu niczego naprawiać!

Ostatnio aktualizowane przez Maciej P. Wilczyński